A halleluja moment at work!

Har haft riktigt skoj idag. Jobbade med Jesper och Ileana. Så mycket skratt så det är inte klokt=) Var verkligen roligt att få jobba lite igen och speciellt med en viss person som jag verkligen tycker mycket bra om. Underbar person. Dessvärre ej tillgänglig ;(

Somnade vid 16 när jag kom hem och sov till 19. Ingen träning som jag planerat in egentligen. Fattar inte varför jag sover bort mitt liv? Träning i helgen är ett måste iallafall. Mollan ringde för en stund sen, härligt att prata med henne, va länge sen. Kanske ska ner den 29 till skåne, är krogrundan i Eslöv då. Var något år sedan man var på det. Så om inte jobbet ringer och om det inte blir flytt över till min lägenhet då så är risken stor att jag beger mig neråt.

Nä, nu ska jag byta om och kila ner till parkeringen, ska ut och gå en liten kvällsrunda med Fredrik. Är sjukt godissugen med, så blir kanske att man köper med sig en godispåse från Videomix efteråt;P Är ju faktiskt helg, right?=)

Å ja, man kan ju hoppas på det du skrev i sms:et nyss Nina, men tror dessvärre inte det är så stor risk....=(
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0