Krogrundan

I går kväll åkte jag och syrran med tåget in till Eslöv och besökte min lilla Nina. =) Så fint du har fått iordning vännen. Pimplade lite vin med Ninas vodka- marinerade hallon =) Senare kom Ninas påg Martin och hans kompis Mats. Vi begav oss vidare till en annan Nina och mötte upp lite annat folk. Begav oss ner till Gästgivaren och tog vår första gratis cider. Efter det var det dags att gå till stora torg och III:an och äta maten som serverades. Blev nachos med köttfärs. Jag äter ju inte kött så blev sallad,  nachos och créme fraische. Smaskigt! =D Träffade på en skum karl som Ljna och jag INTE gillade. Han var inte snäll. När vi var mätta och belåtna begav vi oss tillbaka till Nina nr 2 och sjöng singstar ett tag. KUL. Men jag vann inte en enda omgång, vilket jag är van vid haha. (Att jag brukar vinna alltså) Men men. Vid 23.30 begav vi oss mot stenssons och dansade loss, det slutade 02.00 och då fick jag å sis skjuts hem av micke. Käkade en falafel på hemägen men nja, var inte super gott.

Lägger upp lite bilder nedan ifrån gårdagen! Så kul att få träffa min Ninis <3 Tack för en lyckad kväll hunnybunny.




Kommentarer
Postat av: Nina

bra jobbat emma med inlägget=)=)=) jag hoppas du förstår vad jag menar=) nu har jag kommit hem från jobbet, skönt...men ska snart bege mig ut igen...hämta böcker från cdon på domus=) sen ska jag göra mad till mannen=) jag hoppas du tyckte om han...att han va ok=) han e så go...hade både diskat o bäddat till mig. va bra du fått jobb på onsdag. när du kommer ner nästa gång bjuder jag dig på middag...så får vi ha en skoj kväll med martin o kanske mats oxå...han e go han me*=) ha de bra...många kramar<3<3<3

2007-10-01 @ 16:54:00
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0