Sådan otrolig lättnad!

Idag ringde först en familj som sa sig ha hittat Zorro. Carro och jag pallrade oss dit, men det var inte min kise. Detta var en röd vit katt, inte ett dugg lik min. Besvikna gick vi hemåt igen... när jag sedan följt carro till stationen då hennes tåg gick 17.04, åkte jag bussen hem, snackade med syrran ett bra tag i mobilen. Sen kom Malin och skulle hämta sina saker sen gårdagen. Vi bestämde oss för att ta en liten promenad, men just när vi hunnit ut ringer en tjej och säger sig ha sett Zorro. "Det är han som brukar sitta på innergården va? Och som pratar när man tittar på honom?" Jag bara.... jaaa. Så hon kom ut och visade var hon sett honom, och mycket riktigt, där på andra sidan vägen fanns min prins <3 Otrolig lycka! 8 dagars magont börjar försvinna nu. Är kanske vårkänslorna som fått honom att vilja vara ute. Denna snälla människa som berättade om vart han fanns fick med sig en flaska vin hem och lite pengar.

Gårdagen var super kul!! Vid 19-tiden kom Lindis, Malin och Anna. Då var jag och carro i fullgång med tacogratängen som visade sig bli super god. Vi skålade och åt gott under kvällen. Blev även lite "lekar" och förfest dans. Massa fotograferande också givetvis ;) 23.00 kom taxin och hämtade oss sen var det raka vägen till mårtenssons och shakea loss. Hade verkligen jätte roligt. Snusade och rökte gjorde vi med haha. Snacka om nikotin-kick av snuset. Första gången för mig... =) Å kanske sista =P

Gör vad som helst för sådana roliga kvällar på stan med vänner man tycker om <3



Carro har massa roliga bilder från mårtenssons sen som jag ska lägga upp när jag fått dom =)

Kommentarer
Postat av: Nina

hej emma. det ser ut till att ha varit en riktigt rolig kväll=)det är härligt med såna stunder. vad skönt att zorro har hittat hem igen, de är ju ett stort sällskap. söndag kväll nu o det ser inte bättre ut än att jag har gått o blivit förkyld med lite feber, så tradit. men va gör man. jag hoppas allt är bra, många kramar Nina

2008-04-13 @ 23:05:29
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0