Why do all good things come to an end?

Har inte kommit in på min blogg på några dagar nu, men nu så funkade det äntligen igen!

Har funderat en del... mycket angående besöket i påsk som jag sett framemot men som inte blev som man trott. Kändes som om det var en annan person som kom hit, inte samma som jag träffade på nyår. Denna personen var mer "kylig", kände redan när han klev innanför dörren att det låg något annorlunda i luften. Vet inte vad det var egentligen.... Ju mer jag tänker på det ju mer inser jag att det nog är lika bra det som hänt, att vi inte ska hålla kontakten mer som vi gjort dessa månader. Det hade nog inte funkat i vilket fall som helst. Vissa saker som har sagts och gjorts, tycker inte jag är okej egentligen, varför blunda för det? Fanns egentligen lite saker redan innan, men då gick känslorna före. Lite ledsen och besviken känner jag väl mig, mest på mig själv, att jag kunnat vara så naiv. Har nog på nått sätt "levt i drömmen", och tyckt att det var så himla bra efter nyår, och visst det var ju en bra början på året, men nu blev det såhär, jag känner egentligen inte honom så jag vet ju ännu inte alla sidorna han har! Men lite mer fick man ju se nu. Så nej, jag tycker faktiskt att jag förtjänar att bli behandlad bättre! Man måste tydligen kyssa en fasligt massa grodor innan man träffar sin prins!

Hade iallafall en rolig lördag ute på stan med min vän Malin!! Då kunde man släppa tankarna för ett tag. Blev omringade ganska snabbt på dansolvet av en del killar och ett gäng påstod sig ha paxat oss för kvällen haha. Det var väldigt skoj!! Dansade loss rejält. Men vi var heta, eller hur Malle?;)

Sen i söndags träffade jag min Linda, gick en runda, åt lite mat och naturgodis och pratade av oss, mest jag kanske :P Sen blev jag "bjuden" på kadettbal! En i Lindas pojkväns klass hade ingen att gå med, så jag ska sällskapa honom. Känner inte personen, men blir nog bra. Gud så kul det ska bli!! Den 14 Juni, då blir Linda och Emma balens drottningar ute i Tylösand. =)

Skulle egentligen gått på Let's samba med Annica Sjöö idag på gymmet. Men magen började krångla innan idag på jobbet och gör det fortfarande :( Så avbokade nyss. Det börjar 18.30. Så om jag mår bättre lite senare ska jag ner och köra lite styrka + kondition istället. Så typiskt.. men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0