En vårdag i Februari

Solen skiner och fåglarna kvittrar idag, efter en stormig natt. Mysigt....

Drabbades av någon kräksjuka under natten till fredags! Så himla typiskt när man betalt tåg för å komma ner, träffa folket och festa lite. Blev inget med Molly igår, och kommer inte orka dricka idag heller. Men är mycket bättre idag. Hade feber igår, men änsålänge verkar den vara borta idag. Levde på blåbärssoppa, avslagen cola, nyponsoppa och vatten igår. Så fick försöka tvinga i mig lite frukost nyss så magen kommer igång. Man mår ju bättre av det också, efter ett tag.

Eftersom jag inte har något speciellt att göra kollade jag rundor på datorn och hittade gamla bilder från den gamla goda tiden, då carro och jag umgicks mycket med Kvant&co. Så kul vi hade=) Messade med Kvant för någon vecka sedan, vi ska försöka samla hela gänget till sommaren och festa till det. Det svåra är när alla bor på olika håll att alla kan samtidigt, men det SKA gå.=))



Nu ska jag försöka ta mig en liten runda med gammle poppe. Han behöver kissa. Han är ute i trädgården nu och rullar sig och skäller den lille.

Kommentarer
Postat av: Jonna

det är så himla skönt när solen skiner, man blir så glad:)! söta kort..

2008-02-02 @ 16:16:29
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0