Mysig helg i Malmö

I Torsdags eftermiddag åkte jag bussen ner till Malmö och Fredrik. (en underbar kille som jag träffade på nyår) Stannade där tills idag, åkte med tåget vid 19 från Malmö ikväll. Har varit en väldigt mysig och avkopplande helg! Har testat sushi! Äntligen. Linda har varit på mig ett par gånger att vi ska testa men har inte blivit av. Var en rätt speciell smak, men det var helt okej. Tar nog ett par gånger tills man vänjer sig vid smaken. Har även testat på "brunch" idag. Gott och man åt som bara den. Har bara ätit 2ggr idag. Inte likt mina matvanor, brukar ju äta var 3:e timme. Men konstigt nog har jag inte varit så hungrig....

Kom hem till en stökig lägenhet och en hungrig katt. Maten hade tydligen inte räckt som jag lagt upp till den lille. Och han hade vält ner min ena ram i fönstret med vår lilla häst i. Så glaset hade spruckigt helt. Men men så är det när man stänger inne vilddjur =) Tror Zorro vill ut nu inatt, ska gå ner med honom lite senare och se.

På tisdag kväll ska jag åka ner igen och träffa honom med stort H. Sen reser han iväg till USA med jobbet i 7 mån... =( Fast det är ju en rolig upplevelse för honom! Sånt händer ju inte för ofta i ens liv. Men tråkigt för mig =P

Nattinatt!

p.s har lagt till lite nyårsbilder i förra inlägget. Carro mailade sina till mig för de som är intresserade d.s

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh en kille :D spännande :D

2008-01-07 @ 12:17:45
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0