Pizza och kladdkaka

Krängdes i går kväll tillsammans med Malin och Anna. Vi gjorde vår egen pizza, som blev riktigt god. Kladdkakan från Frödinge är inte heller fel =) Pratades mycket "skit" som vanligt, och det sista samtalsämnet var då sex. Men vad vi pratade om inom det området förblir hemligt :P

På natten pratade jag med Fredrik över skype. Funkade sådär. Min dator är så seg och har fått virus(såg helt plötsligt en gubbe med tomteluva som räckte finger och hade en bomb bakom ryggen....kul.) och Fredrik hade inte ett jätte bra internet där så blev att man fick starta om några gånger, men var kul att testa. Fick se honom en liten stund via hans webcam=) Blev så glad av att få se dig och höra din röst. *Sakna*

Om ca 30min ska jag ta bussen mot gymmet och träna lite styrka+kondition med Malin. Ska bli skönt. Sen ska jag hem och städa och diska. Är ju ledig nu lör-mån ska bli så gött!! Men blir en lugn helg. Ska träffa Lindis lite ikväll och skvallra lite. Aldrig fel!



Pizzan var faktiskt jätte god, trots att bilden ser ut som en flottig amerikansk pizza som vi sa haha. Å vi fick dela upp den i tre delar så att alla fick fylla på med vad man själv ville ha. Därför den ser lite udda ut =)

Kommentarer
Postat av: celine

ohhhhhhh vilken good pizzaaaaaaaaa kanske för att det är hemlagad ;D
ha det så bra nu

2008-01-21 @ 23:42:12
URL: http://crazyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0