En onsdags kväll

I kväll var jag åter på jobbet igen. Dock med magkatarr som senare försvann med Gaviscon som jag börjat använda nu i stället för Novalucol. Mkt bättre faktiskt. Magen är verkligen inte i form för tillfället kan jag säga men jag lyckades ta mig till jobbet idag iallafall. I morgon jobbar jag 7-14.30 sen ska jag cykla in till stan och hälsa på min kära vän Kvant som är med jobbet i stan morgon. Ska bli kul att träffa honom lite, är ett år sen sist. Synd det blir så sällan, förr umgicks vi ju så ofta.... Men det blir ju så när alla flyttar åt olika håll och kanter.

Sen på kvällen får jag besök av Malin. Vi ska laga oss nått gott och bara sitta och tjata lite. Ska bli trevligt! Sen på fredag är jag ledig men sen jobbar jag lör-sön.

Nä nu ska jag ta och äta nått, duscha och sen inta sängen. Ska upp tidigt imorgon!! :S


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0