Mysig frukost vid östra<3

I morse kom Janne hit och knackade på dörren vid 9. Vi cyklade ner till östra stranden och åt frukost på ett café där med frallor och kaffe för 30kr. Där satt vi i sommarvärmen och bara njöt. Janne den lyckosten gick ju på semester idag. Å han ska ha 8 veckor.....shit alltså. Inte lite avis. Men om tre veckor går jag med på semester. Ska vara rädd om mina två veckor;)

Efter frukosten tog vi oss en promenad längs stranden. Vi skulle ju tagit med oss badkläder men det tänkte vi inte på. Jag skulle börja jobba 14.30 så jag hade inte det i huvudet att vi faktiskt hade hunnit sola och bada lite också. Iallafall så cyklade vi inom maxi på hemvägen och köpte med oss lax till lunch. Vi köpte färdig rökt med basilika och lime över disk. Sjukt gott!! Älskar fisk. Sen var det dags för Emma att cykla till jobbet helt plötsligt. Sånt är livet. I morgon jobbar jag 7-14.30 sen är jag ledig lör-mån. Vad jag ska njuta! Hoppas solen stannar kvar ett bra tag till. Nä nu väntar sängen och "Små citroner gula" som jag lånat av min vän Malin.




Naattiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0