Sunny sunday

Kom hem från jobbet vid 15.30. Åt en risifrutti sen deckade jag i säng och sov tills halv sju ca. Super trött! Det tar på krafterna att jobba, ännu mer när man går på antibiotika. Kuren slutar efter i morgon. Tur det för min mage är inte rolig alltså.

I går kväll när jag kom till janne efter jobbet luktade det kanelbullar i hela lägenheten! Då hade han minsann bakat en sats. Så gott=) På jobbet gjorde vi även smulpaj till dom gamle (och oss). Jag köpte med mig lite bär och så. Även godis, lite måste dom ju få när det är helg. ;) Faktiskt så smakade jag inte så mkt, men efter måndag är nog mitt gamla "kränge jag" i gång igen....

Nä om man skulle ta och hoppa in i duschen så jag hinner inom coop och handla lite tills janne kommit hem från jesper. Vi ska grilla ikväll. *mums*


Kommentarer
Postat av: Jessica

åh mysigt med käärlek :D:D

2008-07-14 @ 09:54:28
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Nina

hej kompis=) allt e bra med oss. hur e de själv...kär o galen eller, hihi=) just nu kollar vi bara på internet efter nått nytt ställe att bo på, så ser man något man gillar så går vi förhoppningsvis på en visning=) jag hittade ett jätte sött hus, gult o fult, men ändå himla kärt o "bara" för 800 000kr. billigt, haha=) va skoj att du kommer ner, har inget schema för då, men hoppas att jag får det i dagarna så vi kan bestäma något. tar du mannen med dig ner då? på ons ska vi kastrera lill kitty, skönt för idag e hon hel vild=) nu ska jag röja i lgh, jippiieeee! ha det bra, många kramar Nina<3

2008-07-14 @ 11:12:51
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0