Nu väntar lite ledighet

Är ledig i två dagar nu! Ska bli såååå skönt. Slutade 14.30 idag, deckade när jag kom hem vid 15. Gick upp för en liten stund sedan och krängde två rågkusar med avocado. Så gott och verkligen mättande. Så nu är jag fit for fight again!=) Ska plocka undan lite här, duscha sen cykla till janne. Funderar på vad vi kan äta ikväll....alltid ett dilemma.

Min Carro ringde igår. Var länge sen vi pratade nu, så var skoj! Synd det blir så sällan både med det och att träffas. Blir väl så när alla har sitt och man bor på olika håll. Är ju samma sak med mina kompisar i Halmstad. Vi ses ju tyvärr inte så ofta längre... jobbar en är den andra ledig osv. Lite trist.... men det som är så skönt är att jag inte känner mig lika ensam längre nu när jag har en karl i mitt liv. Det gör så enormt mycket! Och så har jag ju träffat den bästa också.

Nä om jag skulle lägga på ett kol så jag kommer dit i någorlunda tid ;)

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0