Då var helgens jobb avklarat

Det har gått fort. I dag gick allt i ett...duschningar, tvätt, medecinutdelningar, frukost...... dessvärre var vi med om en mindre trevlig incident innan lunch som fick oss båda att må lite illa ett tag efteråt. :S

Har varit roligt att träffa Kerstin igen, var ett bra tag sen vi jobbade ihop sist, då vi båda reste iväg ungefär samtidigt och sen var jag sjuk. Och innan dess hade vi den veckan då vi inte jobbar ihop alls. Hon försökte få med mig till Ullared imorgon. Om jag vill? självklart. Har jag råd? Nej. Med tanke på att jag bara har ett par hundra kvar att leva på tills löning så går det inte. Jag anser att de sista hundringarna får gå till mat. Tyvärr..... *suck* Hade velat köpa en vindjacka.... Det är mycket man vill här i livet.

För övrigt är jag såååå sugen på nått....gott. Vet inte vad. Lösgodis? Naturgodis? Choklad? Frukt? Har inget av det hemma. Godis borde jag låta bli då jag ätit både choklad och glass idag på jobbet. Detta konstanta ätandet bådar inte gott inför beach 2008. Får se om jag tar mig på cykeln till coop snart eller ej. Mår illa av middagen jag åt ikväll. Purjolökslåda med lax. Jätte gott med ååå så mäktigt.

image611

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0