Minigolf och pizza

Spelade lite minigolf i eftermiddag tillsammans med Janne. Var trevligt! Gick dock inte så bra som jag hade hoppats på haha. Förlorade ganska så stort, men men har man inget bollsinne så är det inte lätt! Man kan ju iallafall låtsas som att man är riktigt grym till motsatsen visar sig. Vilket det gjorde redan på första slaget! =S Fasen också.

Efteråt käkade vi lite, blev pizza för min del. Den flödade över hela tallriken, sjukt stor! Men jag åt hela. Inte klokt. Var riktigt gott iallafall!! Sen nu ikväll cyklade jag inom ICA MAXI och köpte med mig jordgubbar och naturgodis hem till melodifestivalen. Ska bli gott. Har dock redan ätit en del av godiset. Kan ju inte låta det vara...Linda, du vet vad jag menar ;) Även Zorro har fått hem köpt lite lördags gott! Kyckling från Sheba ska han få när han kommer in.

Hejja Sverige ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0