Julskyltning i stan

Idag har jag mest tagit det lugnt, kollat igenom mina arbeten bara och gått en runda innan lunch. Janne jobbar ju nu denna helgen så känns rätt skönt att ta sig ut en stund när han sover, dels för min egen skull så man slipper sitta i mörkret hela dagen:P och sen för att han ska få sova ifred. Vid 16 väckte jag honom, vi åt middag och sen cyklade vi in till stan, gick på julskyltningen, drack glögg och köpte konfekt godis. Ni kan ju gissa vem som tryckte i sig 1/4kg marknadsgodis nu ikväll. Inte var det janne iallafall. Å den skyldige mår ju inte lite illa nu heller..... Är ju så fett och sött det där godiset. Men ville så gärna ha, har inte ätit det på flera år tror jag. Men önskar jag kunde äta långsammare och måttligt. Men är ju svårt att lära gamla hundar sitta sägs det ju.

Har lite sovmorgon i morgon. Vi skulle visst på studiebesök så börjar 45min senare. Sova sova sova=)

Nä nu ska jag borsta tänderna, sen krypa ner i soffan och kolla lite på tv i väntan på att sömnen ska komma smygandes.

Good night!

P.s Såååå gott det var med sushi igår. *mmmm* får bli en upprepning snart Linda d.s





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0