Nageltrång

ajajaj.... fick sjukt ont i min ena stortå i fredags efter att vi gått till och från min lgh. När vi kom hem kollade "doktor janne" på min tå och såg att det var nageltrång och att det bildats var också... fick sitta med fötterna i fotbad en halv timme sen tryckte janne ut allt var och skulle försöka klippa väck nageln som växt in under huden men han fick ge upp efter ett tag för jag skrek och tårarna började spruta för det gjorde så sjukt ont! Hur kan en tå göra så ont?! Fy... ok om det gått undan men fick sitta så länge så vi gav upp pga att smärtan var olidlig.... har plåstrat om tån med bomull indränkt i saltvatten som jag kokat nu under helgen och svullnaden har faktiskt lagt sig och det gör inte lika ont länge. Får se om jag behöver gå till doktorn i dagarna eller om min "läkare" här hemma kan fixa det haha. My new friend Åsa tipsade om en antibakteriell kräm som jag ska få låna av henne. Tar emot all hjälp jag kan få. =D

Igår fyllde ju janne år så då tog vi oss in till stan på em och tog oss en supergod fika på skånskan. Varsin räkbaguette:) sen gick vi på stan lite, kollade bl.a in naturkompaniets butik som öppnat i stan. Rena erotiken för janne, men jag hittade faktiskt  något jag med, ett par walkingskor som jag ska önska mig i julklapp. Behöver ett par nya och de verkade jätte bra. Har dock inte råd att köpa dom själv innan jul. Kostade ändå 999kr. Sen på kvällen tog vi det bara lugnt, kollade på tv och senare på kvällen såg vi en film som heter "P2". Lite läskigt.....men bra. Kan rekomenderas. 

Hade besök i morse av en chef för hemvärnet med. Janne har sökt dit och han skulle informera lite och ställa frågor och sånt. Han kom tidigare än de bestämt så jag fick låsa in mig på toan för å byta om. Inte lätt när man delar en etta alltid ;)
Nej nu ska vi gå en sväng till maxi och handla bröd. Intressant va?

Bye bye!!


Kommentarer
Postat av: Nina

hej emma. kolla upp hur du praktiserar så kan vi ju se om jag kommer...hade gärna träffat dig=) o du har blivit sambo=) va kul. de e nåt visst med äldre män, hihi! du e så välkommen hem till oss i nya lägenheten, till helgen ska vi börja flytta allt stuff som man har. hur har din flytt gått? hur stort e där ni bor nu? har zorro det bra=) kitty e vild o galen som vanligt. många kramar Nina

2008-10-13 @ 23:05:00
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0