Två dagars praktik

är nu avklarad. Är ledig nu ons-tors sen är det dags igen fre-mån. Har en jätte bra handledare så känns bra. Dessa två dagar har gått fort. Kommer nog lära mig mycket nytt här. Många goa brukare=)

Igår var jag flitig och tränade bodypump, men idag orkade jag inte ta mig till gymmet. Hade tänkt träna step men eftersom jag slutade 16 blev det för stressigt. Blev en liten promenad till maxi nu ikväll bara. Men imorgon fm ska jag träna styrka + kondition sen kommer pappa och Lina vid 15 tiden. Syrran ska låna hem min soffa och bokhylla, sen ska pappa hjälpa till med att flytta över det mesta hit. Den 14 november tas min lägenhet över. Blandade känslor, då det var min första egen lägenhet. Men trivs bra här med min janne boy haha. Bättre kan man inte ha det. Zorro trivs med som fisken i vattnet.

Nä mina vänner nu ska här intas en kopp the och mörk choklad. *mmmmm*


Ciao bella!

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

hehe så lite så hörru :)

2008-10-21 @ 22:25:28
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Mikisteo

haha sikken sötnos :) kram

2008-10-21 @ 23:00:49
URL: http://mikisteo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0