Vad jag har längtat

till denna fredag=) eftersom det är helg igen. Underbart. Vi fick sluta redan till lunch idag för att plugga hemma istället med en fallbeskrivning som ska redovisas i vård&omsorg nästa vecka innan vi går ut på praktik. Ska ta mig i kragen och göra lite på den i em/kväll. Åt supergoda laxburgare när jag kom hem med räkröra på *mmmm* var verkligen inte fel. Till efterrätt blev det varsin daimbiskvi. Hade redan planerat att köpa hem daimbiskvier till ikväll så blev det iallafall även om det blev lite ändringar i planeringen men var så sugen så köpte med mig två stycken från regnbågenskonditori på väg hem. Men det gick inte att hålla sig till kvällen här inte. Ska snart inom min lägenhet och ge tjejen som ska ha den en andra visning. De ska tapetsera om tydligen och vill se hela "underverket" igen. Sen efteråt ska vi gå inom maxi på hemvägen och köpa hem lite gott till ikväll. Blir väl idol och lite sån där underhållning på tv=) Å imorgon är det ju ingen vanlig dag minsann.............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0