BACK IN TOWN

Tiden går med en väldans fart! Idag körde jag in till Lund och var där vid 10 på fm hos carro. Vi gick till stan, pratade och köpte pasta sallad senare till lunch som vi åt i solen. Den var riktigt god! Synd att carro skulle jobba vid 13, annars hade hon följt med mig till Nova Lund där jag var och spanade lite rundor efteråt. Dock hittade jag en del men får hålla i mina pengar denna månaden så vet inte vad jag gjorde där egentligen =P Men titta är inte förbjudet.

När jag kom till Höör igen körde jag till farmor och hälsade på henne. Och efter det körde pappa och jag ut en runda med motorcykeln. Fattar inte varför jag åker med, tycker det är så läskigt, speciellt när det går fort. Men man behöver nog lite "farligt" i vardagen. Haha.

Kom hem vid 20.30 ikväll med massor av kassar från ÖB och även city gross i Höör där jag handlade innan pappa körde mig upp. Så nu är kylen och frysen fulla=)

Dags för sängen tror jag. Börjar bli sömnig. I morgon är det praktik mellan 13-21. Bye bye solong!




Kommentarer
Postat av: Heidi

Nä precis, titta är gratis! Synd bara att det oftast blir mer tittande än köpande! :-) Låter som att du haft en bra dag i Lund! Vill gärna åka till Skåne land nångång,så det borde vi göra nästa gång vi kommer o hälsar på! :-)

Kram!

2009-04-29 @ 09:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0