Fredagen den 28 Augusti

När vi var i sthlm sist fick vi reda på att Heidi och Micke tänkt gifta sig! Å idag är det dags. Stort grattis till er båda<3 Jag väntar på bilderna Heidi, så jag kan lägga in en här snart!=)

Igår blev det lite shopping på stan. Eller ja, mest för min del. Janne köpte bara kaffe och en stegräknare. Men vi var trötta båda två så efter att vi ätit lunch vid 15 begav vi oss hemåt igen för att vila fossingarna lite. För sen skulle vi iväg igen vid 19. Åt middag på Harrys tillsammans med Linda och Joel, sen blev det bio; Beck i stormens öga. Den var bra tyckte jag. Blev lite för mycket hetsätande av godis för min del, men men inte lönt att känna ångest, gjort är gjort;P

Om ca 30min ska jag cykla mot Linda, vi ska upp till galgberget och springa. Ska ta 5km idag.

Ha en bra fredag och en trevlig helg! KRAM




Kommentarer
Postat av: Maria

Hur lang tid tar det att jogga 5 km ca..?

har ingen stegraknare annu--

2009-08-28 @ 11:55:27
URL: http://www.mariaerving.wordpress.com
Postat av: heidi

jaa, nu är jag gift! Känns inte som en jätteförändring,har ju trots allt bott ihop i 12 år så..Har lagt in två bilder på bloggen,har några till men sidan krånglar så jag få göra det senare!

KRAAAAAAAM!

2009-08-29 @ 11:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0