Kräftskiva på CKV

Igår hade vi då en liten kräftskiva hemma hos oss. Vi blev 6 skaldjurshungriga vänner. Kräftskal flög åt alla håll och kanter och janne fick tag i en kräfta som sprutade ner hela honom och lite av mig med massa gojs! *Blä* Jag åt inte kräftor, utan det blev räkor för min del. Tycker inte kräftor smakar så gott, men allra minst avskyr jag att skala dom.... Men det var kul att kolla på de andra som gick in för det hela med liv och lust haha. Mätta och belåtna blev vi nog alla då det även serverades ostpaj och bröd till. Efterätten senare på kvällen var det bara vi tjejer och Johan som åt. Janne och Joel hade fullt upp med att dricka olika groggar, vilket resulterade i att Joel blev rätt "väck" och Linda fick dra honom hemåt efter tolv snåret och Janne blev med riktigt dålig... Vojne vojne (som janne brukar säga), varför supa sig så packad? Jag vet då två herrar på olika delar av stan som inte mår särskilt bra idag...... Men en kul kväll/natt var det allt=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är mer jobb än mat med kräftor,tar ju år att få ut allt det goda..Tur man har en massa tillbehör! Låter som att ni hade en kul kväll! KRAAAAM!

2009-08-30 @ 18:45:49
Postat av: Anonym

Tycker det är mer jobb än mat med kräftor,tar ju år att få ut allt det goda..Tur man har en massa tillbehör! Låter som att ni hade en kul kväll! KRAAAAM!

2009-08-30 @ 18:45:52
Postat av: Maria

Det ar vart lite "jobb" med att skala krafter tycker jag :-) Ar bland det basta jag vet :-) slurp! Blev raker for mig igar, det ar oxa gott :-)

2009-08-30 @ 20:10:46
URL: http://www.mariaerving.wordpress.com
Postat av: Maria

Det ar vart lite "jobb" med att skala krafter tycker jag :-) Ar bland det basta jag vet :-) slurp! Blev raker for mig igar, det ar oxa gott :-)

2009-08-30 @ 20:11:29
URL: http://www.mariaerving.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0