Nu är det vitt även i Halmstad

Snön har inte visat sig särskilt mycket här i stan de senaste månaderna. Å har den kommit över dagen är den borta på kvällen. Men idag och igår har det snöat rejält och snön ligger kvar. Lite mysigt är det ju men tycker att har inte snön kommit innan kan den lika gärna hålla sig borta nu. Vill ju ha vååååår!

Har varit på praktiken idag, kom hem för en stund sen. Gick dit idag och även hem såklart. 25min enkel väg. Skönt. Hade tänkt träna innan på dagen men att gå upp 8.30 för det lockade inte mer än sängen idag för fröken Jönsson så bestämde mig för att gå till praktiken istället för å cykla så har man rört lite på flärret iallafall. Usch vad jag har ätit i veckan föresten...choklad, choklad, choklad, och kakor. Har precis ätit en påse naturgodis och imorgon vill jag ha pizza. Haha men ja det får vara denna veckan det. Nästa vecka får vara som vanligt, godis endast tillåtet när det är helg;)

Dags för soffan med mina darlings! Pussipuss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0