Skånskt besök

Idag kom fader på besök ifrån de skånska skogarna. Vid 17 var han här och då hade jag hunnit med att ta en promenad, vara hos optikern och handla. Vi bjöd hit Johan också som kom efter jobbet, då Lina är i skåne till i morgon fick han cykla! Vid 19-tiden åt vi grillat med hemmagjord potatis sallad á la Ernst. Så gott! Efterätten blev jordgubbar och gräddglass. Johan begav sig nyss hem på sin cykel och pappa och Janne sitter i soffan och smuttar på whiskey. Han ska sova över hos oss i natt, tur vi har bäddsoffa=)

Bjussar på lite bilder ifrån denna dag sen ska jag sätta mig och göra herrarna sällskap igen! Idag har jag varit gladare, även om penga-problemet inför hösten fortfarande gnager i mig...

Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: terese

Du måste ge mig receptet på Ernst potatissallad! :D

2009-07-23 @ 11:57:40
URL: http://terexce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0