Midsommar helgen avslutad

Kom nyss hem, jobbat sen i fredags och inatten som var hade jag även sovandes natt där. Var lite orolig för om jag skulle kunna sova nått i natt, men det gick bra. Fanns tv på rummet så somnade till den=) Å kl 9 idag ringde klockan och då var det dags att kliva upp. Var bara en boende hemma igår så har varit så lugnt så. Vi har kollat på film hela helgen, mamma mia och sex and the city filmen enligt hennes önskemål, men gjorde inte mig nått! Ville ju se den för någon dag sen. Igår gick vi även in till stan och handlade lite lördagsgott. Så ja jag har verkligen fått ett bra sommarjobb iår=D Lite lugnare och friare än man är van vid.

MIdsommar hann jag iallafall fira ändå, fast jag jobbade. Efter jobbet i fredags cyklade jag ner till Jesper och Sara för lite mat och dryck. Janne hade varit där ett tag. Var hos Saras föräldrar, super fint hus de hade! Litet och mysigt. De bjöd på grillat, vin och snaps. Vi var hemma igen efter 01.00. Skulle inte börja jobba förän vid 13 dagen efter.

Nä nu ska vi ut och gå en sväng jag och karln. Sen ska vi cykla ner till östra stranden och spela lite minigolf och äta pizza! Skönt att solen verkar komma tillbaka. Perfekt då man är ledig i tre dagar nu!!!

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0