Pizza och minigolf

Var en mysig kväll nere vid östra stranden idag. Blev att vi slängde iväg ett spontant sms till Linda och Joel också under vår promenad innan idag och hörde om de ville hänga på, och det ville dem=) Så kl 18 träffades vi där nere. Började med att äta, jag och Linda beställde varsin sommarpizza med mozarellaost, tomat och ruccola. Riktigt god! Janne tog sin vanliga skaldjurspizza och Joel kebabtallrik. (om någon nu bryr sig på vad vi åt:P)

Efteråt blev det en runda minigolf, där Emma kom sist, men jag klarade faktiskt två hole in one=D Lite stolt över det iallafall haha. Efteråt blev det kulglass, mango sorbet och mörk choklad med apelsin smak blev det för min del, ja även för Lindas såklart. Vi tar ju alltid samma på allt! Blir aldrig någon suprise längre=) Super gott var det iallafall. Sen bar det av hemåt igen och nu sitter man här. Tack för en mysig kväll L&J!! Hoppas vädret håller i sig nu som lovat, jag är ju ledig nu i tre dagar så isåfall är det beachen som står på schemat ett tag framöver;)

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0