Slut på ledigheten

Jag var ledig i nästan två veckor, men i går drog sommarjobbet igång. Härligt att äntligen få tjäna lite pengar=) Synd bara att de kommer månaden efter.... men men. Idag jobbade jag ett lååångt pass började kl 10 i fm och slutade kl 21 ikväll. Men det har gått bra, inga större händelser. Skönt att vara på ett lugnt ställe och sommarjobba för omväxlingskull! Ledig i morgon men sen jobbar jag hela midsommar helgen. Nätter och kvällar. Så blir inte mycket till midsommarfirande för mig iår, men jag tror jag överlever!!

Var en snabbis på gymmet efter jobbet ikväll och körde ett styrketräningspass, å nu sitter jag här och väntar på att mitt ägg ska bli klart så jag kan avnjuta en äggamacka innan duschen. Janne jobbar i natt... han sa att Zorro inte kommit in sen i går kväll.... hoppas han dyker upp snarast lille skatten. Ibland är han faktiskt på äventyr även om det inte är så ofta.


Trevlig kväll! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0