Sol sol sol

Vart tog regnet vägen som skulle komma idag?

Idag har jag hunnit med att handla, träna, laga lunch, duscha och snart ska jag iväg till jobbet. Börjar kl 15 och slutar kl 10 imorgon fm. Fick föresten en fin picknick korg av Janne i förra veckan som han köpte åt oss=) Han visste jag ville ha en sån så han överraskade mig! Han är så snäll. Så idag köpte jag en bok till honom som han kan läsa (Håkan Nesser kriminal roman) och en god middag beståendes av grillade kycklingklubbor och potatissallad, som han kan äta när han gått upp.  Han jobbade i natt nämnligen och kom hem med magkatarr stackarn. Så nu har jag proppat i honom utav mina gaviscon, hoppas det hjälper!

Nu ska jag pudra näsan sen ta mig en svettig cykeltur till jobbet! Have a nice day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0