Det som hänt hitills i veckan

Jaha vad har nu hänt sen sist?

I måndags hade vi redovisning i social omsorg. Vi skulle prata inför klassen om etiska frågeställningar som vi stött på under vår apu och om intergitet och självbestämmande. Vi hade ingen aning om vad vi skulle redovisa om innan vi kom till lektionen och jag och Marianne var först ut. Det gick väl ok, men jag fick lite hjärnsläpp ett tag men så är det ibland. Man kan inte alltid vara duktig!! Avskyr sånt man inte kan förbereda sig på....30 min skulle vi prata också. På kvällen tränade jag och Malin ett bodypump-pass.

I tisdags var det lektion i psykologi under eftermiddagen. Var och solade lite solarium innan på fm. Skönt att få lite färg nu när vädret börjar bli bättre! På kvällen gjorde jag inte så mycket, kollade på tv, pluggade lite och tog det lugnt. Var rätt trött igår....

Idag har vi haft redovisning i psykologi under fm. Var kort dag idag bara så slutade vid 12. Skönt. Sen jag kom hem har jag mest vilat och vid 18 gick jag en promenad tillsammans med Linda. Skönt med luft! I morgon är vi "lediga", man får plugga hemma om man vill. Ska ha en till redovisning i psykologi på fredag fm, jag ska prata om ätstörningar. Blir nog bra.

Nä nu ska jag kolla lite på efterlyst sen blir det till att hoppa in i en varm skön dusch. Blir till att sova själv i natt också då janne jobbar:S Men det får la gå. Sover i bäddsoffan framför tv:n när han inte är hemma haha. Somnar lättare då....

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0