Måndag igen

Idag var vi på studiebesök på sjukhuset, en föreläsning av en hygiensköterska och en rundvandring på akuten. Slutade inte förän 16.30 idag. Var lagom trött när jag kom hem!! Men var ett intressant besök. Om några veckor ska vi ut dit på praktik. Jag hamnade på lungmedicin avdelningen. Inget av mina val som jag gjorde. Jag valde kirurgen eller ortoped. Men hellre det än att jag skulle hamnat på äldreboendet Bäckagård. Var tre platser där eftersom det inte fanns tillräckligt mycket platser på sjukhuset. Helt sjukt då vi läser sjukvård nu och där ska en praktikplats på sjukhuset ingå... men icke!

Nu ikväll var jag och sis och tränade styrka. Så lite nyttig har man också varit.

Föresten, köpte ett super gott choklad igår, åt resterna idag efter middagen *mumma* Kan ju såklart inte ha sånt hemma, det åker ner så det visslar om det även om det inte är helg:P Så gott så det smälter i munnen....



Nu väntar sängen, skola tidigt i morgon! Ska skriva prov om akut buk då. Wish me luck! God natt!

Kommentarer
Postat av: molly

visst är chokladen god? :) jag har en tävling på min blogg där man kan vinna en sån chokladkaka :) du kanske vill vara med? jag har även en tävling med presentkort på juice :)



tänkte mest önska dig en trevlig helg :) ta hand om dig! kramkram

2009-09-18 @ 21:24:27
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0