Johan Glans

Var super trött när jag kom hem idag, la mig och sov i hela 3h! Ops, var inte riktigt meningen. Cyklade och tränade lite styrka sen vid 21 när janne skulle till jobbet. Men då har jag iallafall gjort det=) även om det blev senare än tänkt. Kollade på Petra Mede show nyss. Johan Glans var med haha. Like him a lot. Skånes stolthet. Så kul människa. Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för sängen. Hoppas man kan somna.... Är ledig i morgon som det ser ut nu iallafall.
Ha det gott! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: heidi

Haha,känner igen det där..Man ska bara ta en liten lur och vips har man sovit bort hema eftermiddan!

2010-04-20 @ 15:43:10
Postat av: Molly

Vad fint du har gjort på din blogg! :) vilken känsla av sommar man får :)



tack för din kommentar, har tänkt på dig ska du veta, undrat hur allt går för dig och så.



du undrade om adressen till veg. butiken i sthlm :) jag antar att du menar goodstore :) du kan besöka deras hemsida på www.goodstore.se



du får ha en riktigt bra kväll! kramar

2010-04-20 @ 18:56:35
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0