Ny vecka

Och den startade jag och janne med att ta oss en cykel tur ner till Östra stranden, gå en promenix och avsluta med en lunch/fika. Varmt och skönt är det ute idag, även om det är lite molnigt och blåsigt så är det ljumna vindar. Stannade till vid Ica Maxi på vägen hem för att handla lite.

Just nu håller vi på att tvätta, sen ska jag börja packa min reseväska inför helgen. Måste ha den med mig på onsdag till jobb eftersom jag ska sova där och vi åker på fm när jag slutat. Får försöka packa smart, inte för mycket kläder.... I morgon ska jag in till stan för att handla lite. Bl.a till Kerstin som går i pension från gruppbostaden på onsdag. De andra skulle ge henne present på mötet så då vill jag också köpa något. Frågan är vad!?
Nu ska jag lägga mig i soffan igen och kolla på tv. Helt slö i kroppen idag.
/Emma

Kommentarer
Postat av: Molly

hej emma!

jag har lite problem med mina kommentarer på min blogg men om det var du som frågade om renées müslis så skulle jag nog rekommendera dig granolan, den är mest prisvärd. om du gillar vanil så gillar du den. bovete crunchen finns som två sorter en smakar kanel och den andra kardemumma, så gillar du någon av de kryddorna så kan de rekommenderas. jag gillar alla, men köper oftast granolan då den även är god att göra smulpaj av :)



ha det bra! kramar

2010-04-26 @ 18:30:35
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0