En söndag som denna

har bestått av ett besök på Eurostop, jysk och onoff med sambon. Sen åkte vi hem, åt middag. Vilade lite. Läste. Sen körde jag till galgberget och sprang 9km! Ja, jag klarade det! Inte klokt. 5+4 sprang jag. Å en på jobbet sa i veckan att klarar du 5:an som är så kuperad klarar du en mil under tjejmilen. Hoppas hon har rätt=) Sprang på sammanlagt 54min. Ingen racertid men tog mig igenom och det är huvudsaken. Kommer jogga i lugn takt den 5/9 för att orka. 1h räknar jag med att det kommer ta för mig.

Såg på fb att min barndomskompis Terése och hennes Henrik kommit hem från BB nu med deras tös.=) En Amanda blev det. Älskar verkligen det namnet, varit mitt favorit namn ett bra tag ifall man skulle få en tös någon gång. Så sött....

Nä nu ska jag hoppa in i duschen. Janne hade varit snäll och lagat ugnspannkaka åt oss lagom tills jag kom hem från min löpartur! Kommer nog sova gott i natt I hope;)
Imorgon blir det lunch på stan med Malin & Anna.

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0