Vistelse i Malmö

Igår styrde vi fiestan ner till Malmö, jag skulle fixa håret hos Mollan. Tog oss nästan 3h att komma ner!! Blåste som bara den och regnade under stora delar. Men väl nere i skåne sken solen så fint. Fick i satt nya extensions, blev klippt och så la hon i en toning i håret så det blev lite mer guldigt igen som sist. Nu finns ändå ingen risk för någon sol som kommer bleka i detta skit vädret. Köpte även med mig nytt schampoo och balsam från REF. Hoppas det är bra. Gillar annars Redken himla mkt men alltid kul att testa annat så vet man.



 

Imorgon beger vi oss till Blekinge över ett par dagar. Trist att jag blivit råförkyld bara och att det är värsta stormen ute men hoppas det blir bra ändå=)

Nä nu ska jag krypa ner i sängen igen och vila. Läsa ut min bok tror jag; Mari Ljungstedt - Den farliga leken. Mycket bra.

Hoppas ni andra mår bra! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0