Måndag igen

Tiden bara rinner iväg. I helgen har jag jobbat å jobbat. Har gått bra, inga problem på det bygget. Kollade melodifestivalen på kvällen och poppade popcorn tillsammans med en boende som var den enda som var hemma. Gillade faktiskt Timotjes låt "kom" som gick vidare.


När jag kom hem i går eftermiddag mötte min habib mig<3 Ja, han följde mig ju dit i lördags också. Så snäll så! Tvättade och hade oss igår kväll, såååå mycket tvätt. Fattar inte vart allt kommer ifrån?! Hade vår vanliga diskussion i tvättstugan ang jannes boxerhorts och t-shirts som jag tycker borde kastas men som MR anser är "bra att ha" fastän en del kalsipper ser ut att tillhöra en XXXL människa, slappa och danna och några shirts som även de har sett bättre dagar...... men men med tjat kommer man ingenstans med den mannen;) så han får väl behålla sina sledna kläder mohahaha.
Det är så fruktansvärt kallt ute idag.... slutade jobba 15.30 idag men fick stå ute i kylan i 1h innan bussen äntligen kom. Var hemma vid 17:S Blä. Helt nedkyld fortfarande. Och jag som bara ville hem.... har varit en tuff dag idag på sjukan, mkt att göra. I morgon börjar jag kl 14, lite sovmorgon=) Välbehövligt nu känner jag. Ska försöka ta mig till gymmet lite senare ikväll och köra lite styrka. Blir kanske runt 20. Måste vila mig lite först och dricka lite varmt gott te.


Hoppas allt är bra mer er andra ute i vinter sverige/norge! KRAM

Kommentarer
Postat av: ägget

haha,låter precis som mina o bjørns diskutioner om tvätten ibland:D Jag har lärt:Man får kasta i smyg,tro det eller ej,dom kommer inta sakna det som bara försvunnit lite diskret;)

2010-02-22 @ 21:53:54
Postat av: Emma

haha ja det kanske man skulle ta å börja med;) dessvärre tror jag bror din har rätt bra koll på sina kläder, iallafall allt det gamla och avdankade:P

2010-02-22 @ 22:36:49
Postat av: anonym

Jag ser allt!!

2010-02-23 @ 07:39:45
Postat av: Evelina

döda någon utan att bli straffad, haha!

@ http://hihater.devote.se/blogs/3965877/killsomeone.htm

2010-02-23 @ 10:40:19
URL: http://hihater.devote.se
Postat av: ägget

hahaha:D

2010-02-25 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0