Underbara fredag!

Alltid lika härligt när man är ledig=)
Idag när jag slutat jobbet begav jag och janne oss till Eurostop för att handla inför partajet imorgon. Vi gick dit och tog bussen hem. Var ingen fröjd att gå dit i detta blask vädret. Jag har ju inga kängor heller, mina gamla gick sönder och har inte haft råd att köpa nya:S Visste ju inte heller att denna vintern skulle bli såååå lång och intensiv... Men men. Skönt att ta bussen hem men vi såg verkligen ut som två "tattare" som janne sa, slet på 6kassar från busshållsplatsen och hem. Fick stanna flera gånger och vila för det var så tungt haha. Så är det=)
Nu ikväll har jag varit och tränat ett cykel och core pass med Malin. Skönt att det blir tid för någon träning iallafall fastän man jobbar så oregelbundet, men jobbet får ju gå först nu så är det ju. Nu ska jag hoppa i duschen sen ska vi iväg och hämta våra pizzor! Imorgon kommer Molly och Marcus upp och hälsar på som sagt, ser framemot det!


Trevlig fredag!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0