Å då var helgen snart över

I fredags beställde jag och janne pizza och hyrde film. Vi såg "Sommaren med Göran" och den var bättre än jag trott. Rätt rolig.


Igår då så träffade jag Linda, vi tog först en promenad sen åt vi middag ihop, fyllda paprikor med quornfärs, svamp, lök och ost. Blev även en guacamole dip till, baguette bröd och ett glas vin. Sen åt vi mörk choklad med passionsfrukt i och frukt till dessert. Fanns inte så mycket på tv, men kanske tur det för vi pratar ändå hela tiden. Non stop haha. Undrar vart vi får allt ifrån?! Men trevligt var det. Sen sov jag över där, kom hem för en liten stund sen. Måste snart försöka stoppa i mig något lunch aktigt. Är inte så hungrig egentligen men ska ner till Jonna och fika om en timme, sen ska jag träna aerobics med sis 16.30 så man måste ju ha ätit något ordentligt till dess känner jag....
Trevlig söndag!



Kommentarer
Postat av: heidi

vå såg sommaren.. i går,sjukt rolig film!

2010-01-29 @ 16:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0