First visit to a Chiropractor

Var rätt nervös innan!! Men det var absolut inget läskigt alls och det kändes inget. Hade en del skavanker sa Sven efter att först ha undersökt mig! Snett bäcken, sned rygg och ja det ena med det andra men det ska vara tillfixat nu! Han ska ha "knakat bort" min huvudvärk, magproblem, mensvärk, höft problem, ryggproblem... ja det som jag minns iallafall. Så får se nästa vecka då jag ska dit på återbesök om det behövs fler gånger eller om det räckte med en.
Janne var med, och väntade på mig i väntrummet. Efteråt gick vi lite på stan sen åt vi lunch på Sandy´s. Blev en promenad sen runt vallås när vi kom hem och nu lagas det mat i detta hushåll. Kyckling med ris för min fästman (ja, han är ju faktiskt det nu:P) och en vegetarisk bacon pastasås med mango för mig. Ska nog bli gott tror jag!
Nä nu ska jag ut och titta på Skalina som janne har ute i gräset på promenad. Han är nog lite fäst vid den sköldisen tror jag allt! Pysslar och donar med henne titt som tätt. Så det går då ingen nöd på henne Lindis;)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä det tvivlar jag verkligen inte på! Det lät spännande med kiropraktorn, hoppas det hjälper dig. Kramar

2010-06-14 @ 21:16:57
Postat av: Linda

från mig såklart;)

2010-06-14 @ 21:17:38
Postat av: heidi

Vegetarisk baconsås?? Det får du förklara! Härligt att det gick bra hos "kotknäckaren!" Kram

2010-06-16 @ 07:35:32
URL: http://heidierving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0