Frukost är gott!

Dagens goda frukost här på CKV=)

Vi blev väckta tidigt idag pga telefonförsäljare! Blä. Avskyr dom. Kunde inte somna om, det var ljust ute så klev upp och gjorde detta ovan. Efter lunch tid någon gång drog värsta ovädret in över stan. Åskade och blixtrade som bara den!! Smällde som en bomb här utanför. Brandbilar kom susandes förbi och blixten hade slått ner i en villa på andra sidan gatan. Läste i tidningen sen att de fick stopp på branden fort och att ingen kom till skada. Var en stackars gammal tant som bodde där och hon var givetvis chockad!! Läskigt. Men nu när vi vaknat efter vår "powernap" (vad ska man annars göra när det är sånt skitväder?!) så skiner solen, det är blå himmel och frisk luft så var nog välbehövligt med lite åska. Snart ska jag ta mig ut på en liten promenad. Får inte träna något nu på ett par dagar efter besöket hos kiropraktikern, men promenader får jag ta så får bli det då. Mest troligt skulle det kännas som träningsvärk i kroppen idag efter att han knakat rätt på mig, men känner inget. Jo, möjligtvis liiiite i ryggen men inte mycket. Skönt det ändå=)
Imorgon ska jag upp till sjukhuset 8-12 på nått möte för oss vikarier. Antagligen lite information och så. Sen jobbar jag från kl 14 på gruppbostaden till kl 9 på torsdag morgon. Tuffa tider det ni! Sen på torsdag när jag slutat ska jag och Malin iväg en sväng till Eslövstrakten. Skriver om sen vad vi gjorde där;)

Hoppas ni andra mår bra! TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0