Låååång dag!

Jajemen. 8-12 idag har jag varit på information för vikarier uppe på sjukhuset. Allt från basala hygienrutiner till löner togs upp. Trist... och allt hade man hört förr men är ju ett måste. Träffade iallafall lite folk som jag känner så tiden gick lite fortare=) En tjej frågade om det fanns väktare som kunde följa en till bilen när man slutar sent! Haha you wish. Hade ju varit bra, men det fattar väl vem som helst att det inte funkar på det viset. Eller?

Ätit lunch för ett tag sen och snart ska jag cykla till jobbet kl 14. Slutar imorgon fm vid 9. Yeah! Riktigt lång dag. Men det får gå. Imorgon när jag slutat ska jag och Malin ner en tur till Eslövstrakten. Spännande! Skriver mer om det imorgon;)
Ha en bra dag i det fina vädret alla ni andra! Självklart ska man ju jobba så fort solen tittar fram.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0