Lite av varje

Idag slutade jag jobba kl 9 på morgonen. Stack direkt upp till galgberget och sprang en tur. Skönt att ha det gjort! Och gick väldigt bra idag, skönt! När jag kom hem blev det tidig lunch, duschning sen cyklade vi ut till Fyllinge och tog en fika tillsammans med Marina i deras super fina hus=) Hon och peo är så snälla och passar vår lilla bebis och sköldpaddan nu i helgen när vi ska ner till skåne. Frar 2 år på söndag så ska bo en natt i Ystad. Ska bli mysigt. Men först är det en dag och en natt i Höör hemma hos papps. Vädret ska ju bli fint så håller tummarna att det stämmer;)
Efter besöket hos Marina and her cats, cyklade vi hem igen och tog bilen mot Möllegård och World of Riccardo. Har aldrig varit där innan, men har hört jätte mycket bra om hans glass. Italiensk glass utan tillsatser och lite bättre val än vanlig svensk glass. Ååå så gott det var! Tog tre kulor var, blev lite mastigt för min del men man blir ju lite hagalen ibland! Måste åka ut där fler gånger. Han gör glass lite efter säsong också med färska bär. Så man vet aldrig vilka smaker som finns när man anländer. Var ett naturreservat där också med lite får och shetlandsponnyer. Mysigt. http://www.riccardo.se/
Nä nu ska vi hoppa i bingen, precis kollat klart på en film vi hyrde förra veckan; It's complicated. Kan rekomenderas! Det lagades en del goda maträtter och tårtor i den filmen och janne hittade receptet på expressen på flera, så jag blev överlycklig då jag dreglat över den mörka chokladfudge kakan. Ska baka den en dag snart!
God natt!*

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh såå fin bild på dig gumman!

2010-06-04 @ 03:17:59
Postat av: mirre

Graaaaattis till förlovningen;)

2010-06-06 @ 16:38:13
URL: http://sarremannekakka.blogg.se/
Postat av: Emma

tack mirre=)

2010-06-06 @ 23:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0