Brrrrr

Sånt ruggigt väder!! Slutade jobbet efter 09 när jag följt en boende till stan. Vandrade runt ett tag tills affärerna öppnade vid 10 efter att jag lämnat henne. Jag skulle inom the bodyshop för att köpa ansiktsprodukter. Använde mitt presentkort som jag fick av Lina när jag fyllde år. Tror de kommer bli jätte bra för min hy, köpte dagkrämen för ett tag sen och den är kanon.

Precis ätit goda frallor till lunch som köptes med hem, drack en kopp champagne & gräddvanilj te till. Sååå gott=) Tack igen Lindis. Ska lägga mig och läsa lite nu i min kära bok; Revolutionary Road. Ikväll ska jag till SATS för att få nytt styrke schema. Spännande och kul! Behövs nya övningar nu känner jag! Ha en bra dag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0