Jobb jobb mera jobb

På mötet idag så fick jag reda på att jag har ett vik mars ut iallafall på gruppboendet, och det känns ju skönt=) Då vet man att man har något månaden ut iallafall. Kan ev bli längre. Så nu har jag en del jobb framför mig och jag är inte den som klagar....
Annars har det inte hänt så mycket mer idag, janne jobbar i natt så jag är alene. Ska väl ta mig en ost macka snart och krypa ner i soffan hade jag tänkt. Ledig i morgon sen jobbar jag hela helgen. Money money.
Haha kan inte låta bli att skratta åt en sak som är så fruktansvärt uppenbar att det blir löjligt! Vem ska överbevisas? Inte jag iallafall för det går inte!
Ibland blir man bara trött på folk! Ska sluta vara så snäll jämt och ställa upp för andra när man inte får tillbaka. That´s it ska bli hårdare på det!
Sov så gott i natt gott folk! KRAM
You are the meaning of my life!<3

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej ! Håller med dig. Varför ska man alltid vara så snäll så man blir uppäten och mår dåligt? Ska det vara så svårt att säga Förlåt eller Tack? Andras dåliga humör smittar av sig och man känner att man håller på att flyga i taket. Jag behöver semester och komma ifrån. Ha det gott KRAM

2010-03-03 @ 22:19:46
URL: http://www.nogg.se/katjaa
Postat av: Emma

Håller helt med dig Katja, man går ju själv runt och mår dåligt för att folk inte kan bete sig och vara trevliga! Hade också velat komma iväg... Ha det så bra du med, stor kram!!

2010-03-03 @ 22:33:39
Postat av: heidi

Håller med dig Emma, ibland känns det som att man ger och ger men aldrig får nåt tillbaka! Slut på sånt trams nu! Snart vårruset förresten, ska du anmäla dig?

KRAAM!

2010-03-05 @ 07:49:12
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Emma

ja Heidi, vi får skärpa oss!! Japp ska anmäla mig till vårruset i stan är den 4maj här. Du med? när är det däruppe? Sen har vi ju tjejmilen i september haha undrar hur det ska gå.....Trevlig helg! KRAM

2010-03-05 @ 11:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0