Jobb och myskväll

Igår jobbade jag först kvällen, handlade mat tillsammans med en boende. Gick bra, skönt när man lärt sig bilen ordentligt nu=) Var en sväng på stan innan jobbet, köpte en ny ansiktskräm på the bodyshop, fick 100kr att handla för där nu när jag fyllt år. Inte fel=) Sen köpte jag även en ny mascara inne på kicks för ett presentkort jag fått i julklapp. Behövligt! Köpte med mig sushi till jobbet också. Sååå gott. Tyckte jag fick unna mig det, var väldigt länge sedan sist!
När jag slutat tog jag cykeln mot Lindis, där bjöds det på god fruktsallad med keso och naturgodis! Väldigt trevligt som alltid, har alltid så mycket att prata om långt in på natten. Vet inte hur det kan komma sig men så är det=) Vaknade ändå pigga och utvilade i morse, jag vid 8.30, Linda gick upp lite tidigare. Åt frukost, gjorde oss iordning sen skulle Linda plugga och jag till SATS för att köra ett styrkepass! Har ätit lunch nu och njutit av en kopp te som jag fick av Linda. Fick två smaker som hon köpt i sthlm på NK. Smaskigt värre! De har så gott te där. Ett grönt te med jordgubb,champagne och gräddvanilj och ett rött med choklad och apelsin!


Nä nu är det dags att kolla igenom packningen en sista gång, fixa till sig sen tar vi bussen hemifrån 14.20. 15.25 avgår swebus express mot Oslo. Vi kommer hem på söndag kväll rätt sent. Men skriver så fort jag får tillfälle och har ork. Kanske på måndag om inte annat=) Ha en trevlig helg, det ska vi ha =D
Cheeeeers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0