Vårstädning på CKV

Inte världens roligaste att göra en ledig dag, men ett måste och så skönt när det är klart;) Det riktigt skiner här inne nu hehe! Zorro ville inte vara med, satt ute och filosoferade men kom in så fort vi var färdiga. Skulle egentligen ha tvättat idag också men ingen av oss orkar med det då vi måste vandra med all tvätt över till andra gården. (vår tvättstuga precis här utanför är ju aldrig ledig nästan.) Så vi får boka om till en annan dag i veckan som kommer. Så nu i kväll ska vi bara ta det lugnt. Var på ICA MAXI en sväng efteråt med, skulle handla lite fil och sånt nödvändigt, så fick vi en almondy daimtårta och en tårtspade gratis för att jag fyllt år! Hittade de gåvo lapparna i veckan här hemma, hade lagts åt sidan bara, så tänkte vi att det är lika bra att utnyttja, allt gratis är bra;) Och den tårtan är ju riktigt god. Den får sparas till ett finare tillfälle. (om det går... finns ju en i detta hus som är lite känslig för sötsaker...*harkel*)

Vi hämtade även ut vårt H&M paket som kommit. Kul kul, så nu har man fått shoppa igen sig lite och det känns bra:-)

Dessa blev mina köp;





Janne köpte det här;



Så nu är vi redo att möta våren och sommaren!:-)


Trevlig fredag på er! KRAM





Kommentarer
Postat av: ägget

snygga kläder!!Jag ska oxå shoppa lite från HM katalogen:)

Och sån daim tårta åt jag på jobbet igår,den är super god!!Trevlig helg till er och trevlig resa till skåne,en fågel viska i mitt öra att du skulle dit;)

2010-03-19 @ 21:24:03
Postat av: Emma

Tack=) ja dom har fina och billiga kläder;) tack så mycket, det samma! Japp blir släktkalas på söndag! =)

2010-03-19 @ 23:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0