Kommentar från bella

Hittade denna raden på bellas facebook status i förra veckan;

"-om man skulle köra i en blondering innan man får ett skott i ryggen..."
En annan skrev;
"-Måste bara säga att du klär väldigt bra i din nya hårfärg :) fiiint!"
Bella; "-ååh tack tack! behåller nog det såhär, köper en väst istället:)"
Människa nr 3: "-
Undvik att sola istället då det verkar vara mörkhyade som drabbas..."

Som jag skrattade! Jag vet, det är inget roligt egentligen och speciellt inte det som händer i Malmö med alla skjutningar. Hemskt! Men till saken hör att bella bor i Malmö och har nyligen färgat håret mörkt från att ha varit blond hela livet. Lite komisk är hon allt mitt i eländet. (Bella är min barndomskompis).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0