Underbara vår!

Vädret idag har varit helt fantastiskt. Satt ute i solen största delen av dagen, fikade och läste. Sen körde vi ner till Tylösand i em/kväll för en promenad. Fler sådana här dagar tack!

    



Annars är allt som vanliJgt, ingen bebis ännu. Janne blev trött på mig och min "städ mani" igår då jag bad honom ta ner gardinerna i vardagsrummet för jag skulle tvätta dom. "Må denna graviditet vara över snart" muttrades det. Men jag vill ju ha å göra när jag är hemma, inte bara sitta still i soffan hela dagarna som vissa kan. När man jobbar orkar man ju inte putsa och feja jämt men nu har jag ju inget för mig så då kan man ju passa på;)

Nu väntar duschen! Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Hanna

härliga kort!!

2011-04-20 @ 14:06:37
Postat av: Emma

Tack=)här är fint här ute!

2011-04-22 @ 18:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0