Konstig konversation

Igår på jobbet blev det en speciell konversation med en överläkare.

ÖL; Det är en rejäl mage du fått! Blivit rejält förstoppad eller?
Jag; haha ja kan man kanske säga!
ÖL; hehe du måste ju vara i 4-5 månaden?
Jag; nä 7:e faktiskt...
ÖL; jaha, men du är väl inte så gammal?
Jag; nja blir ju 26 så så ung är jag väl inte!?
ÖL; nä det är du ju inte då. Men du ser mycket yngre ut.
Jag; jo brukar få höra det! Inte lätt med att se ålder alltid.
ÖL; nä verkligen inte. Men vad kul för dig med en bebis!!
Jag; ja ska det bli.

Over and out.

Jobbade dagen i dag. Var lagom trött när jag skulle gå upp vi 5....zzzzz. Blev väl 4h sömn i natt då jag slutade vid 22 igår kväll. Så är det. Men det har gått bra på jobbet. Nu är jag ledig i morgon sen jobbar jag fre-sön. Tråkiga dock är att jag fått ont i svanken och ljumskarna igen. Har haft problem med det till och från i flera år. Men nu idag har det huggit till utan förvarning då och då. Riktigt jobbigt och gör sjukt ont!!! Fick en "attack" när jag kommit hem från jobbet och stod och lagade mat. Janne blev livrädd och hojtade; "- ska du föda nu? har vattnet gått?" haha nä inte riktigt... Men ont gjorde det! Så bli ingen promenad idag som det var tänkt, får bara vila. Hoppas inte det är foglossning?! Ska försöka simma imorgon innan jag ska träffa Emma på lunch date=)

Precis ätit god kräftsoppa med frallor till middag. Så nu ska vi väl lägga oss båda två och snusa lite på det. Farligt egentligen, om jag inte vaknar efter 1h utan 4!! Men behöver vila känner jag. Ska ställa klockan extra mycket;P

Cheers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0