Skåne weekend

I fredags fixade vi först lite ärenden i stan, sen begav vi oss ner till Malmö där jag äntligen fick fixa till min utväxt. Var innan jul senast så behövdes ju verkligen om man säger så.... Efteråt var vi inom pappa en sväng innan vi skulle hem til Terese och bebis Amanda för lite pizza ätning. Kollade på en film som Tereses pappa filmat av oss barn när vi var små, satt och sjöng i mitt rum. Året var 1992. Gud, jag skrattade så jag grät! Som man såg ut. Men riktigt kul att se. Ska få en kopia på den bl.a =)

I går (lördag) var det dop för Nina och Martins lilla Mio. Fin cermoni och god mat efteråt. Kan ju säga som så att jag var inte hungrig ens när jag klev upp i morse... Blev ett trevligt återseende igår med då jag träffade Jessica som jag inte sett på flera år och hennes kille Henrik som jag aldrig träffat. Trevligt trevligt.

Idag hade vi kalas hos pappa för syrran som fyllt år. Smörgåstårta och bakelse. Mormor, morfar, farmor och vår moster var de som kom. Liten och lagom skara=) Kul att träffa dom, nu kommer vi ju inte ner på ett litet tag då man inte vet när den lilla ploppar ut!

Lägger in lite bilder från helgen.

          


Födelsedagspresent av Nina, Martin och Mio=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0