Sommrig mat

Måste bara lägga upp en bild av av vad vi åt till middag i måndags. Riktigt sommrigt och gott=) Fattades bara melon till. Vädret var ju så fint då så när vi var en sväng inne i stan för å köpa frukt och grönt blev det även årets första kulglass. Yummie. Älskar vår och sommar!



Idag har jag simmat, tvättat och bakat bröd. Blev morots/solrosbröd idag. Två limpor som just nu står i ugnen. Fick tipset av Jessica som hade lagt upp det på sin blogg. Återkommer med resultatet senare=) Senare i veckan ska jag försöka mig på ett solrosbröd som även Jessica har på sin blogg. Och i nästa vecka då blir det grahamsrutor tror jag. Så har man lite på lager. Solen har skinit skönt här idag och vår älskade kise har njutit till fullo ute i brassestolen.

Hoppas ni haft en bra dag där ute! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0