Full rulle med jobb och annat

Ursäkta bloggtorkan, men har inte riktigt haft tid att blogga. Har inte varit första prioritet eftersom jag jobbat och gått bredvid i veckan och när jag kommit hem har jag valt att umgås med min lilla familj. Men bredvidgången har gått bra. Har gått bredvid två dagar, sen behövde de mig som vak en av dagarna så den tredje bredvidgången blir på måndag dag. Trivs bra där, trevlig personal och tydligen gjorde jag ett bra intryck för de jag gick bredvid pratade med chefen om att de vill att jag ska jobba mycket hos dom=) Kul. Verkar som om det löser sig med jobb. Att vara vikarie på två avdelningar ger ju mer jobb såklart. Fick vara med om ett hjärtlarm i fredags. Det gick undan och slutade väl som tur är.

Annars har jag inte gjort så mycket under veckan, promenerat, vi har storhandlat. Ja är väl det. Igår kom lillsis hit. Janne skulle ut med jobbet så vi köpte hem sushi och gjorde brylépudding. Super trötta båda två och tänkte att vi nog somnar tidigt. Men en viss Mathilda tyckte annat och var vaken till efter 24 tiden. Men sen somnade vi alla tre och vaknade vid 9.30. Åt en ordentlig och god frukost med bageribullar, ägg och frukt. Medans pappa janne låg och sov och var bakis körde vi tjejer först ut till "Små ting" där Lina handlade en jätte fin vispskål. Jag hittade mycket fint jag vill ha men får dit å köpa det senare ivår;). Sen körde vi vidare mot stan där det gjordes lite ärenden som sen avslutades med ett besök på Skånskan för fika. Åååå vilken god kaka. Kladdkaksbotten med polkagrismousse. Mathilda åt lasagne hon. Efteråt körde vi till galgberget och promenerade i ca 50min, sen hem, lagade pizza och åt naturgodis. Nu ska vi kolla film. Mathilda sover och syrran kom precis ur duschen. Ville bara medela mig lite;)





Två nya koppar och goji&havtorns te.


Provar gåstolen som vi lånat av Jesper&Sara


Trevlig helg på er! KRAM från oss<3

Kommentarer
Postat av: Jonnanas

Vilken härlig helg ni haft! Ska bli kul att komma snart!

2012-01-29 @ 20:59:18
Postat av: Sv;

Ja vi ser framemot ert besök=)

2012-01-30 @ 20:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0