Ledig, besök och tjejmiddag

Har just nu min efterlängtade lediga vecka som ju lär gå i rasande fart. Igår kväll hämtade jag upp micke på stationen som är här på besök veckan ut. Janne har längtat efter detta. De skulle egentligen på after beachen och steka som de sa men vädret är ju tyvärr inte riktigt med oss så de drog in till stan tidigare ikväll, får se när de väntas dyka upp! Själv hade jag Jenny&Nina över på lite tjejmiddag och prat. Testade att göra en lasagnepaj efter recept på matplatsen. Blev god. Till efterätt hade jag gjort jordgubbspaj. Vet mamma gjorde någon sådan förr. Är digestivekexbotten, vaniljkräm, jordgubbar och sen smält rödvinbärsgelé över. Mums! Mycket prat om allt och inget. En mycket mysig kväll helt enkelt med fina vänner.
 
Fick flädersaft kokt av Nina och god choklad av tjejerna. Mysdräkten till Mathilda är från micke. Vi fick en grillkokbok och tapas bestick. Kommer bild på det med senare.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Fina bilder! Kul att du har så lång ledighet så att ni kan umgås! Pertti lämnade Mathildas paket till Jonna, men nu kom dom ju aldrig till er, så jag vet inte var paketet är för tillfälle, men hoppas den kommer fram nån gång! Kram på er!

2012-07-21 @ 00:26:45
Postat av: Micke

Tack för en rolig vecka! Matsäcken du hämtade uppskattade jag på tåget, dom hade inte nån restaurangvagn heller.
Idag hittade jag rätt mycket kantareller i skogen, blir till att frysa in.
Hälsa Janne!
//Micke

2012-07-24 @ 15:51:44
Postat av: Anonym

Tack själv micke, du är alltid välkommen:) tur jag hann hämta matsäcken då! låter nice med kantareller. Janne visade bild:)

2012-07-25 @ 02:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0